W firmach wykonujących działalność call center często zdarzają się klienci niemili oraz problematyczni. Pracownicy nie mogą jednak traktować ich źle, dlatego muszą wiedzieć jak z nimi rozmawiać. Takie osoby składają też skargi i zażalenia. Reklamacje trudnego klienta (szkolenia) również muszą być odpowiednio rozpatrywane, co wymaga wiedzy oraz umiejętności. Te są przekazywane przez specjalistów, odpowiednio wcześniej wyszkolonych, między innymi w firmach doradczych, takich jak CC Training. Reklamacje trudnego klienta (szkolenia) są ważnym elementem, którzy muszą mieć opanowani wszyscy kierownicy i operatorzy w firmach call center. Niekiedy skargi są bezzasadne, ale takie również muszą być rozpatrzone i zbadane, a na część z nich należy odpowiedzieć.
Zorganizuj szkolenie bhp dla swoich pracowników
W każdej firmie powinny występować okresowe szkolenia bhp. Dzięki nim firma ma możliwość poinformowania wszelkich pracowników o występujących zagrożeniach, które mogą pojawić się w pracy. Po drugie dowiadu...